ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
crazy feeling
Thursday 12 September 2013 • 03:46 • 0 comments
macam mana nak lupakan crush?tu jer aku nak tahu.aku takutla,tapi tak tahu kenapa.aku ni pon satu dah tahu nak lupakan dia,still lagi terkejar-kejar nak tengok dia.sepatutnya aku elakkan diri jumpa dengan dia.macam mana lagilah aku nak buat.aku tak tahu dengan perangai crush aku sekarang ni.menakutkan aku je sebab dia pandang aku macam nak makan aku je.eee kenapa kenapa?dia tak suka aku ke?kay aku tahu lama dah yang tu.tapi ni lain.flashback balik tengah hari tadi time lepas aku makan dengan kawan aku sorang ni.tetiba je kawan aku sorang ni kata crush aku ada dekat depan.aku pon carilah dia.then aku nampak sorang baju jersey kuning.pastu aku cakapla "dia pakai baju kuning tu ke?"then kawan aku kata bukan yang tu.yang tu kawan dia.aku dengan bodohnya pergi kejar dia.masa tu dia dah pergi dah.dia balik asrama ikut blok belakang.sampai je dekat tangga,aku trylah tengok dia and cari dia,tapi takdek.k geram rasa.tetiba kawan dia yang kawan aku cakap tu keluar dari tandas cikgu lelaki.aku pon terkejut terus buat2 naik tangga.pastu aku nampak kawan aku yang lagi sorang ni,so aku buat2 lah panggil dia sambil tu turun tangga tegoklah dekat bahagian tandas cikgu.k sumpah masa tu aku terkejut gila sangat-sangat tak tahu nak kata apa.dia ada dekat situ tengah pandang arah tangga aku turun tu.so aku buat2 tak nampak even aku rasa heaven gila dapat jumpa dengan dia.aku temanlah kawan aku yang lagi satu tu beli makanan dekat koperasi.lama jugaklah kawan aku beli.lepastu dia beli air tin.lepas kawan aku siap beli,kitaorang pon naiklah atas.masa nak naik tangga tu aku terkejut gila sebab crush aku still lagi ada dekat situ tak gerak2 aku rasa dari kedudukan dia macam tadi.aku tak tahu nak kata apa dahh masa tu.k dia pandang aku macam nak makan aku je.k takut sangat masa tu.aku tertanya-tanya jugak kenapa dia tak pergi lagi dari tadi.aku rasa lama gila aku teman kawan aku pergi beli makanan tapi dia still ada dekat situ lagi.haishh takkan dia tunggu aku kot.sorry perasan kejap.satu je aku nak kata.dia smart gila dengan t-shirt pagoda kelabu  tu.fuhh lemah semangat eden.kenapa dia selalu buat aku melting dengan dia.dia memang saja tak nak bagi aku lupakan dia yang tak guna tu.haih apalah nasib aku.sabar jelah kan.boleh tak aku nak bagitahu dia supaya jangan buat aku melting dengan dia lagi.boleh tak ?boleh tak?

OLD
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX