ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
kebetulan atau???
Thursday 5 September 2013 • 02:37 • 0 comments
masa aku tidur dalam kelas waktu KH tadi aku rasa ada orang kejut aku.so aku bangunlah.tengah-tengah mamai aisyah kata "kau nak pergi jalan-jalan tak?"aku cakap dalam hati,eh bengong betullah aku baru je nak mimpi tadi kau kacau aku.hish sabor jelah.pastu aku pon bangunlah dari kerusi aku terus keluar kelas.aku pelik kenapa keluar tak bagi tahu ustazah.bila fikir balik oh mybe qeah dah bagi tahu ustazah nak keluar.masa aku keluar kelas aku tak tahu nak pergi mana so aku ikut jelah aisyah,qeah dengan ain.diaorang kata teacher yana suruh ambik paper math dekat bilik guru.dalam hati,"amboi sampai 4 orang keluar ambik paper math.banyak sangat ker?"pastu aku just ikut je diaorang.tetiba aisyah kata nak pergi tandas,so berhenti jap dekat tandas,masa aisyah masuk tandas tadi,terserempak pulak dengan cikgu zimah.qeah bagilah tahu yang kitaorang nak ambik paper math dekat bilik guru kejap pastu cikgu zimah suruh ambik buku latihan bahasa melayu jugak dekat bilik guru.disebabkan qeah nak cepat so dia suruh aku dengan aisyah je ambik.pastu aku pergilah bilik guru B.cari-cari buku tu then jumpa.masa tu aku malas nak masuk kelas,so aku saja ajak aisyah pergi bilik guru A pulak.masa lalu depan bilik guru lelaki tadi,aku nampak 2 orang budak lelaki,cara jalan macam aku kenal pastu bila macam nak dekat okey baru otak aku dapat hint siapa budak laki tu.aku terus bagitahu aisyah"aisyah luqman luqman.dia naik atas dah tadi."pastu aisyah pon macam carilah jugak.so aku ajaklah aisyah naik atas tengok tingkat dua sebab ingat dia pergi tandas,bila cari tak de.pastu kitaorang naiklah atas.sampai dekat tangga tingkat 3 aku jalan dulu tadi,pastu memang aku terkejut gila sebab aku terserempak dengan crush aku.aku rasa dia pon terkejut jugak kot.nasib baik aku pandai jaga air muka aku ni kalau tak,hmmmm habislah jawabnya dapat malu saja.rasa macam tak percaya pulak jumpa dengan dia.ish ish ish.then aisyah kata"fedap weyh fedap.ee kenapa tak dapat jumpa dia?"lepastu aku just gelak jelah.lepastu kitaorang turun bawah balik pergi bilik guru A semula.aisyah carilah luqman tapi tak de.so aku cakaplah"mybe dia pergi kelas kawan dia je kot".eh happy pulak hari ni aku.masa balik tadi lagi best.aku jalan dengan qylah,pastu aku pandang kelas crush aku,sekali dia keluar kelas.aku bagilah tahu qylah"weyh qylah hazim kelauar kelaslah."aku rasa aku cakap kuat gila masa tu.terasa bongoklah pulak kan.aku ajak dia pusing semula sebab aku nak tengok crush aku then qylah buat keras je.ee geram pulak saya.tetiba aku nampak qeah,aku konon buat2 cakaplah dengan qeah sambil tu aku tengok dia.lepas tu qeah pon belar.pastu aku rasa aku nampak someone yang aku rasa kau kenal gila dia.then aku tanyalah qylah"qylah.siapa yang dekat kereta anser pakai beg kuning hitam tu?"then qylah kata"bulat".aku dalam hati OMG OMG OMG.habislah kalau dia dengar aku sebut nama crush aku.aku rasa nak mati je tadi or buat-buat pengsan.mula-mula aku dah perasan ada orang dekat kereta tu,tapi aku just buat don't know je.hah padan muka.cakap lagi nama crush kau kuat-kuat.lain kali guna mickrofone.peringatan untuk diri.

OLDNEW
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX