ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
menunggu
Monday 2 September 2013 • 01:43 • 0 comments
first day sekolah untuk bulan 9 okay la kot.aku happy gila sebab dapat jumpa dia banyak kali hari ni.happy tahap cipan kena belacan dah aku rasa.tapi series aku jeles tadi sebab tadi dia cakap dengan perempuan lain depan aku.geram betul aku.eh perlu ke dia cakap depan aku.nak buat aku sakit lah tu.assobar jelah.aku tak tahu kenapa setiap kali dia nampak aku,mesti dia cakap dengan seseorang perempuan then buat-buat dia tu rapat sangat dengan perempuan tu.dalam banyak-banyak tempat,nak jugak dia cakap depan aku.dia memang nak makan pelempang laju-laju kan.aku ingat lagi masa dia suka dekat sorang perempuan ni,diaorang main challenge siapa yang suka siapa dulu.yang aku tak boleh belarnya,dia cakap depan aku pulak tu.siapa yang kalah challenge tu,dia kena bagi berapa ringgit tah.aku akan ingat menda tu sampai bila-bila.sumpah aku sakit hati gila dengan dia.rasa nak tolak je dia biar dia jatuh bangunan.padan muka.last-last dia kalah sebab dia suka perempuan tu.aku tak tahulah macam mana aku boleh tahu menda bodoh macam tu.seratus kali jugak aku fikir pasal ni.ada crush memang menyakitkan hati sangat.aku tak pernah rasa sakit hati macam ni.padahal aku rasa dia bukan orang yang aku sayang sangat pon.tapi aku tak tahu kenapa aku rasa geram sangat bila ingat masa hari tu.aku pon tahu macam mana nak deskriminasikan perasaan aku sekarang ni.dan aku dah janji dengan diri aku,aku takkan menangis sebab seorang lelaki yang tak pasti aku miliki walaupon aku rasa nak menangis masa tu.aku akan cuba tahan.kadang-kadang aku terfikir jugak kenapa aku suka dekat dia.padahal dia tak delah sempurna dekat mata semua orang.aku tak tahu apa yang menarik pasal diri dia yang tak seberapa tu.kalau aku nak lupakan dia mesti tak boleh.kenapa kita nak kenal orang sekejap je,tapi kenapa nak lupakan seseorang susah sangat?sebenarnya aku tak suka menunggu orang yang tak suka aku ni.tapi dia buat aku boleh tahan tunggu dia.aku benci perasaan ni tahu tak.

OLDNEW
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX