ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
study for exam.
Thursday 22 August 2013 • 07:39 • 0 comments
Percaya atau tak sekarang dah bulan 8.lagi tinggal sebulan je aku nak PMR.kadang-kadang aku tak tahu nak baca buku apa masa nak study.matilah aku kalau aku tak dek 'A' masa PMR ni.seriously aku pening gila tak tahu nak fikir apa sekarang ni sebab aku rasa aku ada banyak masalah kot.Eee kenapalah aku ni pemalas sangat nak baca buku erk?novel yang beratus-ratus muka surat tu,rajin pulak aku baca.nie buku sejarah baru je nak bukak muka surat 3 dah menguap 10 kali aku rasa.Mak aku kata kalau aku dapat 5'A' keatas,dia beli camera nikon dekat aku.gila aku taknak.bukan senang mak aku nak offer menda-menda mengarut macam tu.Result trial aku pon entah macam apa je aku rasa.kalau mak aku tahulah,memang tak dek harapanlah aku nak dapat camera nikon tu.Sedih sedih cerita aku ni kan?tapi aku rasa aku kena berusaha walaupon aku tak pandai.hurmm.

NEW
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX