ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
Perasaan
Sunday 25 August 2013 • 01:29 • 0 comments
ish bosannyalah duduk rumah.kalau aku ada duit lama dah aku pergi shopping sakan.haish.kerja aku tak lain tak bukanlah,baca novel.wow dalam 2 hari aku boleh habiskan tiga novel sekali gus.teror tak?hahaha biasalah.bukan nabilah la kalau tak teror bab baca novel macam orang gila kan?bila baca novel ni teringin pulak nak ada laki macam watak dalam novel.gatal benor aku ni kan.tak menyempat nak pegang sijil SPM dah gatal nak kahwin.tapi aku pelikla,ada ke watak macam dalam cerita novel sekarang ni?lelaki kaya suka yang perempuan yang sederhana,wujud lagi ke?ada lagi ke sekarang ni lelaki kahwin atas permintaan keluarga?bagi aku semua ni dah tak de kot?masing2 semua mesti dah ada pilihan sendiri kan?aku pon ada pilihan sendiri.lelaki pilihan aku pulak mestilah sederhana tapi yang paling penting dia jaga jaga solat,jaga hubungan dengan ALLAH,pandai baca al-quran.kalau aku dapat lelaki macam tu,jangan harap aku nak lepaskan dia.hahahha.k gelak jahat ni.jom gelak sekali even menda ni tak lawak.setiap kali aku jumpa orang yang aku suka tu,mesti aku jadi pelik.aku jadi macam tak tentu arah.aku percaya,perempuan lain pon macam aku bila nampak orang yang dia suka.yang paling best bila orang yang kita suka tu konon2 buat sibuk depan kita,mesti rasa nak lari kan?padahal sebenarnya nak tengok dia.so jangan pelikla kalau tengok aku jadi pelik bila jumpa orang yang aku suka.sedih pulak bila tahu perangai aku macam ni.hish.sedih sedih. -_-.

OLDNEW
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX