ABOUT LINKIES ENTRY FACEBOOK TWITTER FOLLOW
Friend
Thursday 22 August 2013 • 08:21 • 0 comments
cerita pasal crush pulak,semestinya aku ni ada crush.tapi crush aku tu macam apa tah.aku pon tak faham dengan perangai dia.memang kalau ada crush ni menyakitkan hati erk?oh baru aku tahu.kalau ikutkan aku nak sebut je nama dia.sebenarnya aku tak pernah pon merasa macam mana sakit hati bila tunggu orang yang kita suka tu suka dekat kita.aku bukan tak setia tapi orang dah tak suka dekat kita,takkan kita nak beria-ria suka dekat dia kan?kadang-kadang aku terfikir jugak siapa yang dia suka.tapi entahla,aku macam malas nak ambik tahu pasal hal tu.nanti aku jugak yang sakit hati macam orang mati laki pulak.eee tak nak aku macam tu.masa hari tu yang aku tahu dia suka 'kawan' aku tu pon aku sakit hati gila.aku rasa tak percaya yang aku hilang seorang kawan sebab seorang lelaki.mula-mula aku sedih jugakla tapi dia yang start menyampah dekat aku and aku tak tahu apa reason dia sebenarnya.aku bukan nak sangat pon kawan dengan dia,tapi aku tak nakla ada orang musuh dengan aku sebab lelaki.aku tak suka la.marah tu memang la marah.kalau aku maki dia sekali pon aku bukan dapat apa-apa pon.aku pon bukan kebulur sangat nak kawan dengan dia.

OLDNEW
Credits
Don't ever remove the credit
Template : Masterly Elmo
Tutorial : D U R I A N S
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Nabilah Zahari
Baby I Love You ♥

Welcome


Hi Nice to meet you. I'm Nabilah. Sweet 15 and I'm cutest member in this group. Eh? Just kidding.
Thanks for visited my blog. Love you!
Chit Chat
EXAMPLE CBOX